Virtuális asszisztencia kontrolleri szemlélettel

Néhány éve az emberek többsége még a fogalmat sem ismerte, ma pedig már egyre többen veszik igénybe ezt a szolgáltatást saját vállalkozásukban is. A virtuális asszisztenciáról van szó, mely számos előnyt kínál egy hagyományos irodai asszisztens alkalmazásához képest. Ezen előnyöket hinti meg egy kis kontrolleri szemlélettel a Control1, mellyel a cég új, hiánypótló szolgáltatást kínál a tudatos, ám elfoglalt vállalkozók számára.

Kinek segítség egy virtuális asszisztens?

Gyakorlatilag bármely vállalkozásnak, aki szeretne a fő tevékenységére fókuszálni és nem akar elveszni az árajánlatok-számlák- beszerzés Bermuda-háromszögében. A szolgáltatás nagy előnye, hogy az újdonsült munkatárs alvállalkozóként is foglalkoztatható, így a járulékfizetés, a rendes évi- és betegszabadságolás, valamint a tárgyi eszközök biztosítása nem a cégvezető vállát nyomja. Az asszisztens fő feladata a megbízó tehermentesítése: főként adminisztratív feladatok ellátásában, adatrögzítésben, e-mailek és számlák kezelésében nyújt segítséget óradíjas vagy havidíjas szolgáltatás keretében. A magasabban kvalifikált, tapasztaltabb asszisztensek akár a marketing vagy az értékesítés területén is képesek hasznos tevékenységeket végezni.

Miben más, ha az asszisztens kontrolleri tudással bír?

Tapasztalatok alapján a legtöbb cégvezető a számlák, dokumentumok kezelésével, rendszerezésével áll leginkább hadilábon, melynek nehézségei egy hagyományos pénzügyi asszisztens segítéségével kiküszöbölhetőek. A profitábilis működéshez viszont arra is szüksége van, hogy ezek a dokumentumok ne csak egyszerű papírokként, hanem értékes számok, adatokat hordozóiként legyenek kezelve, hiszen ezekből a cég számára rendkívül hasznos összefüggések olvashatóak ki. A Control1 új szolgáltatása épp erre a problémára kínál valódi megoldást. A kontrolleri tapasztalattal és magas szintű Excel tudással rendelkező virtuális asszisztens nemcsak összegyűjti, rendszerezi, rögzíti a számlák és egyéb dokumentumok tartalmát, hanem össze is veti őket egymással. Sok más szolgáltatótól eltérően a cég kontrollerei nem merev ”copy-paste” módon dolgozzák fel az adatokat, hanem megnézik, hogy azok értelmesnek tűnnek-e, vagy nem hiányosak-e. Más szóval: nem gépiesen feldolgozott számokat adnak, hanem olyanokat, amelyek már egy előzetes ellenőrzésen át is estek.

Több mint pénzügyi asszisztens

A Control1 virtuális asszisztense tehát nemcsak rögzíti az adatokat, hanem rögtön eltéréseket, kérdéseket is tisztáz. Ha pl. látni szeretné a vállalkozása cash-flowját, vagy éppen a dolgozói munkaidő-adatait – ám az eddig megválaszolatlan kérdések nélkül –, akkor ez a szolgáltatás tökéletesen alkalmas ennek megvalósítására.

Az i-Assist ideális választás azok számára, akik a teljes körű kontrolleri szolgáltatásra nem tartanak igényt, ám rendben akarják tudni kulcsfontosságú számaikat, szeretnének tisztán látni adataik és pénzügyeik tekintetében. Tudni szeretnék, hogy az általuk folytatott tevékenységgel meddig marad sikeres a cég működése, beszerzési forrásaik, árképzésük azt a célt szolgálja-e, amit kitűztek maguk elé.

Ha szeretne ennél is többet megtudni a Control1 új, virtuális asszisztens szolgáltatásáról, akkor forduljon kollégáinkhoz bizalommal!

Önnek is segíthetünk?

Telefonszáma megadásával kérjen visszahívást, tegye fel kérdéseit és Önnek is segíteni fogunk egy átláthatóbb, eredményesebb céget vezetni.