Üzletben a jövedelmezőségnek és korrektségnek van helye, nem az érzelmeknek. Ha egy terméket éveken keresztül büszkén tartottál a céged díszpáholyában, de már nem vonzza a vevőket úgy, mint korábban, könnyen lehet, hogy ideje érzékeny búcsút venni tőle.
Sokszor eshetsz abba a hibába, hogy nem a termékben keresed a problémát, hanem külső tényezőkre hivatkozol. Ilyenkor szokás még egy lapáttal rátenni a reklámköltségre, holott érdemesebb a gyökerénél megfogni a bajt.
Éveken át kitartóan fejlesztett a céged egy számítógépes szoftvert, aminek mára csökkent a kereslete? Megértjük, hogy fájdalmas lemondani egy tisztességes munkával összerakott termékről.
Ennek ellenére nem biztos, hogy a Google Ads hirdetésekbe kell többet invesztálni: lehet, hogy olyan léptékben fejlődik a technológia, amiben a te programod már nem ad megoldást számos kihívásra.
Azt kérdezed, mi a teendő? A teljesítményt favorizáld, ne egy-egy terméket. Ha már “nem jó a matek”, alaposan nézd át, hogy vajon az összes termékednek van-e létjogosultsága a piacon. Így maradhat ütőképes a kínálatod, ami után csak úgy kapkodnak a vásárlóid.