Miért buknak el a spontán cégvezetők, és miért lesz sikeres a tudatos vállalkozó?

Te mi alapján alakítod a kínálatod? Van csúcsterméked, és van olyan portékád, ami picit többet porosodik a polcon, mire a vevők leveszik?

Ha van favorit terméked, bízunk benne, hogy azért a szíved csücske, mert jól teljesít a piacon, és nem azért, mert hiszel benne, hogy egyszer még sokat fog érni. Ha látni szeretnéd, hogy adott áru mennyire versenyképes a piacon, meg kell nézned a terméked életgörbéjét. 

Iparágtól függetlenül, minden egyes termék illetve szolgáltatás esetében jól érzékelhető a felfutási szakasz, a csúcs (remélhetőleg ekkor lesz a cégvezető személyes kedvence a termék), végül a kereslet fokozatosan, esetenként zuhanásszerűen visszaesik.

A termékjövedelmezőség kulcsfontosságú adat, amit minden vállalatnak követnie kell. Ez nem egy olyan rutinművelet, mint az autószervíz, amit évente egyszer megejtünk. Látni kell, hogy a terméked életgörbéje milyen stádiumban van, milyen mértékű felfutásra számíthatsz, hogy lehet a kínálatod minél nyereségesebb. 

Biztosak vagyunk benne, hogy te is szeretnéd tudni, hogy a cégeddel szemben támasztott elvárásaid indokoltak-e az adott piaci feltételek mellett. A tudatosság az, ami megkülönbözteti a sikerre, és a hosszú távon bukásra ítélt cégvezetőt. 

Ha úgy érzed, szeretnéd szakértőre bízni a nyomozást, kérj segítséget profi detektívtől, mindezt a 35.000 Ft értékű ajándék 🎁 konzultációd során. Foglald le most!