Hogyan tervezz a cégeddel, ha jön a válság?

A következő gazdasági krízis már a küszöbön áll. Sajnos nem mi kongatjuk a vészharangot, a pénzügyi köztudatban már ott lebeg a válság, mint Damoklész kardja.

Nem áll szándékunkban riogatni, de pénzügyi szektorban dolgozó cégként muszáj beszélnünk arról, hogyan lehet felkészülni a nehezebb időszakra.

A legjobb védekezési mechanizmus (nem, nem a támadás, hanem) a megelőzés. Sokkal jobb előre tervezni, mint utólag reagálni a krízisre. 

A pénzügyi óvatosság gazdaságilag gyümölcsöző időkben is fontos, ilyenkor pedig különösen érdemes megfontoltan kezelni a befektetéseinket. 

Ipari-kereskedelmi vállalatoknak kritikussá válik a beruházások alapos előkészítése, ennek alappillére a megelőző kalkuláció. Feketén-fehéren látni kell, mekkora kieséssel jár, ha drasztikusan csökken a közeljövőben a vásárlói aktivitás, és mivel jár, ha kevésbé eredményesen tudunk értékesíteni. 

Közepes méretű cég esetében is sok  millió forintról beszélünk, ezért sem mindegy, mennyire ismerjük egy-egy projekt jövedelmezőségi görbéjét, és elbírja-e a vállalkozás az esetleges profitkiesést.

Nem maradsz egyedül ebben a harcban. Kezdőlöketnek engedd, hogy megajándékozzunk egy 35.000 Ft értékű ajándék 🎁 konzultációval. Csapj le rá most!