Befektetsz vagy csak költesz?

Ne ugorj fejest a szolgáltatók termékeinek vásárlásába, először mindig tesztelj!

Amikor az ügyfeleink tanácsot kérnek, hogy befektessenek-e új eszközökbe, fejlesztésekbe, megfontoltságot javaslunk nekik. Például nem érdemes tízmilliókat költeni egy olyan ügyviteli szoftverre, ami nem is biztos, hogy a végén jó szolgálatot tesz majd. 

A különböző cégek értékesítői profin rábeszélnek, és megígérik az ügyfélnek, hogy az egekig repíti a vállalkozásukat. Neked az a dolgod, hogy tesztüzembe helyezd a terméküket.

Sokkal célszerűbb lépésenként haladni, és az elején kevesebb pénzt tenni egy olyan megoldásba, amivel megnézheted, hogy a rendszer működik-e “kicsiben”, és ha igen, növelheted a befektetés mértékét. 

Lásd a különbséget kiadás és befektetés között! Ha a vásárolt termék vagy szolgáltatás nem hoz vissza a kiadott pénznél többet – esetleg eleve nem is várható attól megtérülés: ilyen pl. a telefonszámlád, üzemanyag, stb –, akkor az egyszerűen költség. 

Ezzel szemben egy befektetés egy idő után elkezd neked bevételt termelni – vagy “csak” hozzásegít ahhoz – és végül több bevételed lesz ebből, mint amennyit eredetileg befektettél.

A kontrollinggal felfedjük, hogy jók-e a befektetéseid, kiválasztjuk a profitképes megoldásokat, és kíméletlenül befoltozzuk azokat a réseket, ahol a céged pénze csak kifolyik.

Szeretnéd, hogy azonnal elkezdjük a közös munkát? Foglald le a 35.000 Ft értékű ajándék konzultációdat 🎁!