Ha jelentős bevétel növekedést terveztél erre az évre, együtt kell rezonálnod a piaccal. Vedd észre, hol rozsdásodtak be akár az eladási technikáid, akár a kínálatod, és a cég mely területén kell megolajozni a csavarokat. Legyen kész stratégiád hosszú távra, de folyamatosan figyeld, hogy alakul a piac, mik az aktuális trendek.
Ha csak nem egy lakatlan szigeten élsz, bizonyára számos helyről hallod, hogy közeleg a válság, ami lehet, hogy már idén éreztetni fogja hatásait. Éppen ezért fontos, hogy vállalati döntéshozóként ne légy a szokások rabja, és mobilis legyél a céged menedzsmentjében. Tehát légy kész nyitni az új megoldások felé!
Húsba vágó élmény, amikor szembesülsz azzal, hogy egy áru nem hozza a várható profitot, vagy zuhan a vásárlói aktivitás. Nézd meg, hogy tudod-e formálni az árut úgy, hogy ismét kelendő legyen. Ilyenkor akár egy új marketingterv, egy rendhagyó csomagolás, vagy újraárazás is segíthet. Rosszabb esetben ki kell vonni a terméket a forgalomból – bár még ez is jobb, mint lélegeztető gépen tartani az üzletet.